Akaun Deposit Berjangka AgroPrimaS



Salam Sejahtera,

Sudah Serik DITIPU dengan pelbagai program diluar sana? Sampai ada yang rugi beribu-ribu?Sampai ada yang tidak dapat pulangan modal.

Apa kata anda mencuba program yang terbaru dari Agrobank ini. Anda boleh menikmati GANJARAN BULANAN dengan merujukkan pelanggan kepada pihak Agrobank berserta pulangan untuk simpanan anda selepas 12 bulan.

Jom jadi Ahli SAHABAT AGRO dengan membuka Akaun Deposit Berjangka AgroPrimaS di Agrobank dan mula rujuk pelanggan lain kepada pihak Agrobank untuk menerima GANJARAN BULANAN

Kelebihan Program Sahabat Agro:

  1. Risiko Kewangan Minimum → Deposit Ahli ditadbir oleh pihak Bank dan boleh dikeluarkan bila-bila masa (tertakluk kepada terma dan syarat)
  2. Ganjaran secara pasif setiap bulan → Ganjaran bulanan diberikan selagi mana pelanggan yang dirujuk mengekalkan deposit bersama pihak Agrobank.
  3. Ganjaran boleh dipindah milik → Ganjaran boleh diberikan kepada penama apabila Ahli meninggal dunia.
  4. Tiada Had Simpanan
  5. Produk Patuh Syariah
  6. Boleh Dijadikan Inisiatif Amal Jariah


Perkara paling best dengan Program Sahabat Agro ini :
  1. Simpanan Ahli di dalam Akaun Deposit Berjangka AgroPrimaS diuruskan 100% oleh pihak Bank
  2. Ganjaran yang diberikan kepada Ahli adalah daripada perkongsian keuntungan Bank; bukannya daripada Deposit Ahli di dalam Akaun Deposit Berjangka AgroPrimaS.
Untuk maklumat lanjut, anda boleh lawati http://www.agrobank.com.my/ atau terus ke mana-mana cawangan Agrobank untuk maklumat lanjut, atau jika mahu diberi penerangan percuma terus whatsapp, sms atau call di talian :

Syazwan → 011-20868385

Comments